Вівторок, 19.03.2024, 14:36Вітаю Вас Гість | RSS
МО вчителів фізики
Меню сайту
Калькулятор
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [19]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 53
Статистика
Новини ЧОІППО

Каталог статей


Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Спеціальна теорія відносності — це один із найбільших шедеврів людської думки, той випадок, коли точна наука в якому-небудь прояві перевершує саму себе і стає актом художнього мистецтва. Людина, що осягнула основи спеціальної теорії відносності, по праву може пишатися цим, як пишається альпініст, що підкорив відому вершину.

Мої статті | Переглядів: 6411 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 20.01.2014 | Коментарі (0)

Орієнтація процесу навчання на розвиток особистості, формування його компетенція особистості, формування його компетенцій вимагають більш широкого використання активізуючи методик, інтерактивних техніки у навчанні фізики ("мозковий штурм”, дискусія у великій групі, робота в малих групах, метод базово-перехресних груп, дебати, метод "дерево рішень”, інтерв’ю, дослідження випадків тощо), які є домінуючими під час проведення саме нетрадиційних уроків. 

Мої статті | Переглядів: 1246 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Якісна організація навчального процесу з фізики визначає високу ефективність навчального процесу. Правильний вибір тих чи інших організаційних форм дозволяв найефективніше реалізувати основні завдання навчально-виховного процесу.
Мої статті | Переглядів: 1080 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Розвиток учнів однієї вікової групи дуже неоднорідний. Не однаковий також інтерес учнів до вивчення фізики. Обмеженість часу і зарегламентованість форм організації навчання не дають можливості врахувати всі індивідуальні особливості учнів. Тому учитель розв'язує всі завдання поза межами школи, класу, уроку. Вся ця робота одержала назву позаурочної або позакласної.

Мої статті | Переглядів: 2899 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Одним з найважливіших завдань учителя фізики в навчальній роботі з фізики є формування фізичних понять - невід'ємної складової процесу формування і розвитку абстрактного і логічного мислення учнів. Рівень оволодіння учнями фізичними поняттями є свідченням їх успіхів у оволодінні знаннями і запорука їх подальшого руху в освоєнні навчального матеріалу.

Мої статті | Переглядів: 989 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Аналітичний метод полягає у розчленуванні задачі на кілька простіших задач. Розв'язування починають з шуканої величини. У результаті аналізу відшукують закономірність, що зв'язує шукану величину з заданими. Якщо в закономірність входять крім шуканої величини інші невідомі, то шукають інші закономірності, що зв'язують їх з відомими в умові задачі. Розрахункова формула одержується як синтез окремих закономірностей.

Мої статті | Переглядів: 3497 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Навчальне значення екскурсії полягає в тому, що під час екскурсії здійснюється реалізація дидактичних принципів зв'язку з життям, політехнічного навчання, наочності і т.п.

Мої статті | Переглядів: 1649 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

Фізика - наука експериментальна. Оскільки між фізикою - наукою і фізикою - навчальним предметом існує тісний зв'язок, процес навчання фізики полягає в послідовному формуванні нових для учнів фізичних понять і теорій на основі небагатьох фундаментальних положень, що опираються на дослід.
Мої статті | Переглядів: 4119 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 19.06.2013 | Коментарі (0)

На сучасному етапі освітнього процесу при викладанні фізики визначальною тенденцією є інтеграція. Інтегрований освітній процес  будується  за принципами: доступності;  науковості;  наступності   та системності.
Мої статті | Переглядів: 2362 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 04.03.2013 | Коментарі (0)

У статті розкрито можливості використання елементів дистанційної підтримки процесу навчання фізики та природознавства в сучасній школі. Розглянуто приклади використання інтернет-ресурсів і мультимедійних технологій у процесі вивчення фізики та природознавства.
Мої статті | Переглядів: 2373 | Author: РМК | Додав: rmof | Дата: 28.02.2013 | Коментарі (1)

1-10 11-19
Пошук
Наш час
Сьогодні:
Новини науки
Друзі сайту